NAS har et godt internasjonelt og faglig bredt nettverk
NAS’ medlemmer har bred praktisk erfaring med de fleste selskapsdyrarter
NAS ønsker å stimulere til tverrfaglig samarbeid
NAS besitter fagkunnskap om de fleste selskapsdyrarter
Veterinærfag Psykologifag Dyrevelferd Etologi Atferdsmodifisering
Norsk Atferdsgruppe for Selskapsdyr

Kurs høsten 2019: Ulv – Hund – Menneske

OBS! Ny frist for å melde seg på er 04. oktober 2019. Praktisk informasjon: Forelesningen starter kl 09.30, og er ferdig klokken 18:30. Det vil bli arrangert felles middag på hotellet samme kvelden klokken 19:00, hvis du ønsker å bli med på dette, meld ifra til kurs@nafs.flywheelsites.com. Seminar topics: Humans have teamed up with

Anna Bjurgård Compton, sertifisert atferdskonsulent

Anna Bjurgård Compton er vår andre sertifiserte atferdskonsulent, og fikk overrakt diplom på årsmøtet den 6/4/19. Hun ble ferdig med atferdskonsulent-serien i februar 2013. I tillegg har hun en master utdanning innen Etologi – Husdyrvitenskap fra NMBU (Norges Miljø-og biovitenskapelige universitet (med utveksling til Budapest for arbeid på den etologiske avdelingen på ELTE universitet som

Årsmøte 2019

Årsmøtet nærmer seg. I år vil møtet bli holdt på Natur videregående skole i Oslo (Strømsveien 323 A, 1081 Oslo), kl 09:00 6. april. Dette er samme lokale som Fagdagen, som vil være fra 11:00 – 18:00. Årets tema er aggresjon, stress og kommunikasjon.

Fagdag

Neste fagdag avholdes lørdag 17. mars, med årsmøte søndag 18. mars. For informasjon trykk på «fagdag» i menyen øverst.

Rull til toppen